Een vrouw besloot onlangs met een vriendin en haar hond uit eten te gaan in het mooie Franse stadje Annecy.
Gezien de warme temperaturen had Wall-e, het hondje, dorst. Zijn verzorgster vroeg een bakje water voor hem, terwijl ze hun eigen bestelling deed.
Het eten werd geserveerd, alles verliep soepel en iedereen genoot. Tenminste, totdat de rekening kwam...
Speciaal water?
Toen Wall-e’s baasje de rekening bekeek, viel haar iets merkwaardigs op: ze moest betalen voor het water dat haar hond had gekregen! Op de bon stond 30 cent vermeld voor wat het restaurant “hondenbar” noemde.
Verontwaardigd vroeg ze de ober om uitleg. Ze had, zoals gebruikelijk in Frankrijk, een gratis karaf kraanwater gekregen. Waarom moest er dan wél betaald worden voor haar hond?
De ober legde uit dat dit een besluit van het management was.
Haar frustratie
Wall-e's baasje, zeer verbolgen, besloot haar ervaring te delen op sociale media:
En ze vervolgde in dezelfde toon:
Hondenverzorgers maken wel wat mee... Zou het niet beter zijn om op andere dingen te bezuinigen en een klant te behouden?
Wat vind jij ervan? Deel jouw mening hieronder! We zijn benieuwd!