Als je van honden houdt, houd je overal van ze: in de echte wereld natuurlijk, maar ook in films, boeken en zelfs in videogames. Daarom zul je Dogami fantastisch vinden.
Dogami, een race met pit
Ken je het spel Dogami nog niet, dat gratis beschikbaar is op je mobiele telefoon? Het concept is eenvoudig en zeer effectief: bij het starten van het spel adopteer je twee honden door je favoriete rassen te kiezen, die allemaal verschillende vaardigheden hebben. Vervolgens kies je namen voor je hondjes en begint je avontuur!
Daarna moet je de vaardigheden van je honden verbeteren, ze zoveel mogelijk vertroetelen en ze laten deelnemen aan races in verschillende omgevingen, evenals aan trainingen. Elke race duurt enkele seconden en helpt de vaardigheden van je virtuele hond te verbeteren, terwijl je het opneemt tegen andere spelers, die heel echt zijn.
Purina lanceert Dogasnax om virtuele hondjes blij te maken
Omdat de liefde voor honden vaak de grens van het virtuele overstijgt, is het belangrijk om het beste te bieden aan je virtuele maatje. En juist daarom heeft Purina besloten om mee te doen aan het avontuur van Dogami door Dogasnax aan te bieden, de eerste virtuele snack!
Beschikbaar in drie versies (Lite, Medium en Maxi), helpt Dogasnax om de capaciteiten van je metgezel in het spel te verbeteren door de concentratie van je Dogamí te verhogen tijdens trainingen, wat de kans op perfecte training vergroot en dus punten oplevert.
Dankzij Dogasnax zal je virtuele hond goed in zijn vel zitten en altijd klaar staan om het podium te beklimmen!
"We zijn verheugd om de lancering van ons nieuwe Purina Dogasnax virtuele dierenvoedingsmerk voor virtuele honden aan te kondigen, in samenwerking met Dogami (...) Vooruitkijkend biedt deze samenwerking een unieke kans om onze kernovertuigingen over de band tussen mens en dier en verantwoordelijk huisdierenbezit te delen via een unieke aanpak. We zien dit als het begin van onze reis naar de virtuele wereld (...) en zijn enthousiast over de mogelijkheid om onze toewijding aan het verrijken van het leven van huisdieren en hun baasjes verder uit te breiden, zowel echt als virtueel." (Fabio Degli Esposti, NPPE Marketing Group Director, NESTLE PURINA)