Bultje op de staart

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Mijn hond, een teefje van ongeveer 4 jaar oud, heeft een harde bult aan de onderkant van haar staart, ongeveer in het midden. Het bultje is ongeveer 1 bij 1 cm groot. Ik ben ermee naar de dierenarts geweest en zij heeft geprobeerd te achterhalen wat het is. Ze heeft een punctie gedaan met een naald, maar er kwam niets uit.

Het is dus blijkbaar geen cyste. Ik weet niet of het groeit; ik heb het bultje ongeveer 2 weken geleden ontdekt en er is sindsdien niet echt iets veranderd.

Mijn hond heeft er geen last van, ze krabt er niet aan of zo.

Volgens de dierenarts is de volgende stap om het bultje te opereren en het weefsel te laten analyseren.

Nu vraag ik me af of het wel echt nodig is om te opereren (onder algehele narcose)?

Ik heb al wat op internet rondgekeken, maar ik vind nergens iets over een harde bult zonder vocht die er verder niet verdacht uitziet.

Wat is jullie mening?

Bedankt voor jullie reacties!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

3 antwoorden
Sorteren op:
  • S
    Sarahodet Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Natacha, mijn hond heeft precies dezelfde symptomen... heb je al een antwoord gekregen??

Vertaald Frans
    N
    Natacha 71 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren