Nieuwe kat bij onze kater van 6 maanden

Kittykatkat
Kittykatkat

Hoi allemaal!

 

Wij hebben sinds een tijdje onze kater Zorro van bijna 6 maanden. Wij hebben Zorro al vanaf heel klein en is bij ons opgegroeid. Nu zijn wij zo verliefd geworden dat wij een vriendje voor onze Zorro wilde. Dat is Boots geworden. Boots woont nu 3 weken hier bij ons en is ook een kater van 6 maanden, ze schelen een klein maandje. Nu zijn ze gister beide gecastreerd. Bewust hebben wij dit samen gedaan. Het contact is rustig opgebouwd alleen ben ik daar nog zo onzeker over. Als ze samen zijn zoeken ze elkaar non stop op. Constant stoeien zonder dikke staart of grommen of andere duidelijke signalen. Soms hoor je wat geluid maar ik vind het zo moeilijk. Nu zie je wel afentoe een heeeeel klein plukje haar liggen als ze aan het stoeien waren. Het is wel vooral Zorro die Boots opzoekt maar je ziet toch afentoe Boots ook Zorro opzoeken. De nachten zitten ze nooit samen en dan hoor je ze toch zoeken naar elkaar met een "prrrrrrrrr" bij de deur. Wat denken jullie?

2 antwoorden
Anniepannie
Anniepannie

Dag Kittykatkat!

Wij hebben 2 jaar geleden een 1 jarige kater geadopteerd, na een paar maanden merkte we dat hij eenzaam was.

Even later dan een tweede kat in huis gehaald en dit was in de het begin ook zo. Voortdurerd achter mekaar aan en mekaar opzoeken!

Nu zijn ze inmiddels 1,5 jaar samen en is dit nog altijd zo 😅. Ze stoeien nog steeds! Dit kan echt geen kwaad! Bij ons zitten de twee katten wel voortdurend samen, dag en nacht? 

Het lijkt me geen probleem om ze samen te laten? Vermits ze niet hissen of geen dikke staart opzetten? 

Antwoorden op
sblank
sblank

Ik denk inderdaad dat jouw katten prima samen kunnen, stoeien hoort er bij en het lijkt vooral vriendelijk te zijn toch?

Antwoorden op
Verwijderen bevestigd

Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?