Sinds zondag hebben wij een hele lieve kitten van 13 weken oud, een poesje. In mei kregen wij onze eerste poes, inmiddels dus 8 maanden oud. Ik heb ze tot op heden gescheiden gehouden, en ben gistermiddag begonnen met het uitwisselen van geuren. Daar reageren beide poezen niet echt op; ze negeren het eigenlijk. Nu liet ik onze huidige poes naar boven, kitten zit in de werkkamer. Huidige poes leek doodsbang, durfde er bijna niet langs te lopen. Kitten is heel enthousiast met haar pootje onder de deur aan het spelen. Uiteindelijk durfde poes er toch langs en vervolgens speelde ze beneden heel lekker met een balletje en muisje van de nieuwe kitten.
Ik weet nu even niet goed wat te doen..Kitten is heel nieuwsgierig en is bijna niet meer in de kamer te houden. Poes vind het ook niet leuk om niet overal in te kunnen. Daarbij slaapt poes meestal bij mij en dat kan nu dus ook niet. De eerste twee nachten ben ik bij het kitten gaan liggen omdat ik haar niet alleen wilde laten.
Alles bij elkaar vind ik het even heel lastig om te bepalen wat de volgende stap kan zijn. Zodat ik het goed doe voor de poezen maar zodat ik het ook zelf nog een beetje trek :-) Ik werk deze week thuis en mijn dochters van 13 en 9 zijn er ook dus ze zijn niet alleen. Hoe ga ik nu verder?