Castreren

Loub111
Loub111

Hallo allemaal. 
 

morgen ochtend heb ik een afspraak staan om mijn kat te castreren. Hierover ben ik heel erg aan het twijfelen of ik het wel of niet moet doen. Mijn kat is momenteel 8 maanden oud en zijn gedrag is veranderd. Hij is erg druk, onrustig en miauwt heel erg veel. Ook is hij soms agressief en loopt veel heen en weer en staat vaak voor het raam .Ik ben met hem naar de dierenarts geweest en zij hebben geadviseerd om hem te laten castreren. Echter ben ik super bang dat hij na de operatie veranderd. Ik ben bang dat hij anders gaat doen tegen mij of dat hij mij niet meer opzoekt of niet meer wilt knuffelen of geaaid wilt worden. Graag wil van jullie ervaringen weten. Is jullie kat het zelfde gebleven na het castreren ? Hebben jullie spijt van jullie beslissing. ? 

2 antwoorden
Simbaatje
Simbaatje

Hoe is het uiteindelijk gegaan Loub?

Mijn kat stopte met sproeien na zijn castratie en werd juist knuffeliger. Het enige nadeel is dat hij veel is aangekomen. 

Antwoorden op
VerkerkAJ
VerkerkAJ

Hoi Loub,

Ik ben er ook aan het denken mijn kat te casteren, mede vanwege dezelfde redenen die jij noemt! Heeft het gewerkt? Ben benieuwd!

Antwoorden op
Verwijderen bevestigd

Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?