Herkennen oude baasje

AZONSVELD
AZONSVELD

Hooi kattenliefhebbers

Ik heb tot mijn grote spijt mijn 2 blauwe Russen 3 maanden terug weg moeten doen vanwege mijn 5 jarige dochter die echt heel erg allergisch werd.
Ik heb ze 8 jaar gehad en heb een hele speciale band met 1 kat.
Het deed me echt mega veel verdriet en nog steeds, maar ik had geen andere keuze.
Ik heb heel zorgvuldig een nieuw huisje gezocht voor ze en gevonden. Hele lieve mensen die heel goed en met heel veel liefde voor ze zorgen.
Ik krijg heel veel foto's waarop te zien is dat ze tevreden zijn.
Nu is mijn vraag. Om het voor mezelf af te sluiten wil ik graag aankomende zaterdag heen om ze te zien. En gewoon even te checken hoe het met ze gaat.
Maar nu vraag ik mij af of dit wel slim is om te doen. Kunnen ze na 3 maanden mij nog herkennen gaat dit niet voor verwarring zorgen?
Gaan ze niet denken kan ik weer mee, of nog erger gaan ze verdriet hebben omdat ik weer weg ga ????
Is dit te ver gezocht mischien ? Ik weet niet waar ik goed aan doe.
Wat ik wel weet is dat mijn ene kat en ik een hele diepe connectie hadden, hij voelde mij vijllooos aan.
Ik mis hem nog tot op de dag van vandaag...
Maar moet het voor mezelf afsluiten door ze nog 1 keer te bezoeken maar niet als het niet in het belang zou zijn van de katten..
Wie kan mij raad geven

Groetjes een dierenliefhebber

2 antwoorden
Simbaatje
Simbaatje

Oei dat lijkt mij een moeilijk situatie. Ik kan mij niet voorstellen hoe het moet zijn om afscheid te nemen van mijn kattenkind! 

Ben je uiteindelijk langsgeweest? 

Antwoorden op
VerkerkAJ
VerkerkAJ

Ohhh wat vreselijk dit! Ik zou echt geen afscheid kunnen nemen van mijn kat :(

En, had je kat je herkend? Ik dnek het wel toch? Ik heb wel vaker van die filmpjes gezien van dieren die hun baasje een lange tijd niet hadden gezien, is echt hartverscheurend!

hoe reageerde hij?

Antwoorden op
Verwijderen bevestigd

Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?