Ander gedrag

Manuela73
Manuela73

Door waarschijnlijk de nieuwe kat Moos en voor ons wat kleine veranderingen in huis, andere eethoek en kamerdeur, verlaging plafond zolder, vertoont Miieuw ander gedrag. Niet binnen willen, ook niet slapen, eten en snel weer naar buiten racen. Miieuw en Moos gaan wel samen, geen ruzie, maar Moos doet alles na van Miieuw. Gaat op al zijn plekjes liggen en vraagt constant zijn aandacht. Miieuw komt wel weer meer binnen maar ligt op een traptreden of op een krukje. Als ik dan bij hem zit, wil hij wel knuffelen en op schoot liggen.. ik begrijp zijn gedrag niet, moet ik mij zorgen maken? Wat is er binnen wat hem angstig maakt? Na het huis gereinigd te hebben van slechte energie komt hij wel weer meer binnen, slapen ** maar. Is dit stress? Houdt ook van dit zomerse weer, maar toch.. niet binnen liggen..ik mis mn maatje

1 antwoord

Och wat vervelend. Ik had dat ook met onze tweede kat maar niet zo extreem. Katten houden erg van stuctuur en niet van verandereningen dus ik kan me voorstellen dat als jullie en een nieuwe kat hebben en dingen veranderd in huis dat dat jullie kat stress geeft. Heb je de nieuwe katten rustig aan elkaar voorgesteld? 

Antwoorden op
Verwijderen bevestigd

Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?