Kat likt binnenkant oor van andere kat
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
De dierenarts bevestigt het, geen zorgen!
Heel erg bedankt voor ze :)
Haha! Okidoki, genoteerd. Bedankt allemaal! @Angeline56: je poezen zijn echt té schattig!
Hoi, mijn poezen wassen elkaar vaak en zowel Kiara als Maïa likken ook de binnenkant van de oren, geen zorgen :)
Ja, je moet ze gewoon hun gang laten gaan hoor. Dieren hebben hun eigen codes, dus als de ander niet protesteert, vinden ze het blijkbaar prima. Mijn katten hebben dit ook altijd gedaan.
Ik zou zeggen: laat haar maar lekker begaan. Het laat juist zien dat je katten een goede band hebben. Dat is alleen maar positief en het kan haar trommelvliezen echt niet beschadigen. Mijn poes doet het ook bij mijn kitten van 3 maanden. Ze likt hem op zijn kopje en dan ook in zijn oren ^^
Bedankt voor jullie reacties!
Ik denk dat ze haar maatje likt op de plekken waar ze zelf gewassen wil worden. Ik laat jullie nog weten of de dierenarts vindt dat de binnenkant van de oren vermeden moet worden.
Oké met de meiden, je moet ze gewoon hun gang laten gaan.
Ze wast hem, dat is vaak een teken dat ze het goed met elkaar kunnen vinden ;)
Hetzelfde als bij Zanaya: je moet ze gewoon hun gang laten gaan. Mijn katten doen precies hetzelfde, ze helpen elkaar met wassen en maken de plekjes schoon waar de andere kat zelf niet bij kan.
10 reacties van 10