Oorharen van mijn kitten

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

De oren van mijn kleine monster intrigeren me; hij heeft een vrij korte vacht maar zijn oren zijn behoorlijk harig, met ook een klein plukje achter elk oor. Ik heb hiervoor al 3 katten gehad, maar ik heb dit bijzonderheidje nooit eerder bij hen gezien toen ze nog klein waren. Hebben jullie dit ook meegemaakt met je eigen maatjes?

Hier zijn wat foto's 📷

Nog een hele fijne dag!

Oorharen van mijn kitten

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

14 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Inderdaad, dat is echt heel origineel! Ik had zoiets nog nooit eerder gezien. Het moet wel een uniek genetisch kenmerk zijn dat echt bij hem hoort. Misschien blijft het zo als hij volwassen is, misschien ook niet. Het lijken net een soort kleine engelenvleugeltjes aan de zijkant 👌

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi,

Hij heeft een mooi profiel, vind ik! Duidelijk een uniek lichamelijk kenmerkje! Het zou interessant zijn om te zien of deze haren blijven als hij eenmaal volwassen is. De genetica heeft soms van die mysteries.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Misschien is hij wel een kruising met een lynx of een uil🤭

Met een uil zou ik zeggen, hij roept 'oehoe' 's nachts😯

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Misschien is hij wel een kruising met een lynx of een uil 🤭

Vertaald Frans
  • 14 reacties van 14

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!