Oorharen van mijn kitten

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

De oren van mijn kleine monster intrigeren me; hij heeft een vrij korte vacht maar zijn oren zijn behoorlijk harig, met ook een klein plukje achter elk oor. Ik heb hiervoor al 3 katten gehad, maar ik heb dit bijzonderheidje nooit eerder bij hen gezien toen ze nog klein waren. Hebben jullie dit ook meegemaakt met je eigen maatjes?

Hier zijn wat foto's 📷

Nog een hele fijne dag!

Oorharen van mijn kitten

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

14 antwoorden
Sorteren op:
  • TiaOuToupou
    Tiaoutoupou Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

• Goedenavond, ik vroeg me precies hetzelfde af voor mijn kleine Tïa van bijna 6 maanden. Ze heeft van die plukjes haar achter haar oren, terwijl haar broertjes dat helemaal niet hebben. Ze lijkt echt supererg op jouw hondje, echt grappig!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dat komt wel vaker voor bij langharige katten! Het is echt prachtig, je hebt geluk! Als die van jou kortharig is met van die mooie oortjes, ben ik heel benieuwd hoe hij eruitziet als hij volwassen is!

Hij is nu 4 maanden oud en er gaat vast nog wel wat veranderen aan zijn vacht. Ik zal er zeker aan denken om foto's te plaatsen als hij volwassen is, dan kunnen we het vergelijken 🤗

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oh, wat is hij prachtig! Misschien zeg ik wel iets heel stoms, maar ondanks zijn korte haar lijkt het wel alsof hij wat genen van een Noorse Boskat heeft... Het zijn de kleur, de vorm van zijn kopje en zijn oortjes die me opvallen. https://www.youtube.com/watch?v=tOgPjYxcRWw (Kijk maar eens, vooral naar de foto op 1:15 in de video...) Edit: haaa, die haartjes achter zijn oren! Ik ben helemaal verkocht!! Een kruising met een uil lijkt me inderdaad best aannemelijk! 😁

Hoi,

Ik heb net het filmpje bekeken, het kitten op 1:15 is echt te schattig en de kleuren lijken inderdaad erg op elkaar. Wat de genen betreft: ik weet dat de moeder een lapjeskat was, de vader is een groot raadsel.... Als ik naar bepaalde details kijk, heeft hij vast wel genen van een Noor of een soortgelijk ras (die uil), de dierenarts vroeg me bij het zien van hem zelfs of hij een kruising met een Maine Coon was, dus ik denk niet dat je iets geks zegt 😁

Vertaald Frans
    Helixanne
    Helixanne Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi! Wat een prachtig schatje is het!! Ik heb zelf ook een kitten met een hoop haar bij de oortjes, al is het wel wat minder opvallend dan bij die van jou. En ze miauwt echt op een heel bijzondere manier; ik twijfel of het nou op het keffen van een puppy lijkt of op het geluid van een piepspeeltje!! Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar het is echt supergrappig!! ;)
    Hoi, echt té schattig 🤗 hoe oud is je kitten?

Mijn kleine meid wordt op 1 oktober 5 maanden!! ;)

Vertaald Frans
    Landoras
    Landoras Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Dat zie je wel vaker bij langharige katten!

Het is echt supermooi, je hebt echt geluk!

Als die van jou kortharig is met zulke mooie oren, ben ik heel benieuwd hoe hij eruitziet als hij volwassen is!

Vertaald Frans
    Landoras
    Landoras Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Wauw, hij is echt prachtig!

Misschien zeg ik iets heel geks hoor, maar ondanks zijn korte haar lijkt het wel alsof hij wat genen van een Noorse Boskat heeft... Het zijn de kleur, de vorm van zijn kopje en zijn oren die me dat doen denken.

https://www.youtube.com/watch?v=tOgPjYxcRWw

(Kijk vooral even naar de foto op 1:15 in de video...)

Edit: ahhh, die haartjes achter zijn oren! Ik ben helemaal verkocht!! Een kruising met een uil lijkt me inderdaad heel aannemelijk! 😁

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi! Wat een prachtig dotje is het!! Ik heb zelf ook een kitten met veel haar op de oren, al valt het minder op dan bij die van jou. Ze miauwt op een heel bijzondere manier; ik twijfel of het nou lijkt op het gekef van een puppy of op het geluid van een piepspeeltje!! Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar het is echt grappig!! ;)

Hoi,

Echt schattig 🤗 hoe oud is je kitten?

Vertaald Frans
    Helixanne
    Helixanne Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Wat een prachtig schatje is het!! Ik heb zelf ook een kitten met veel haar op de oortjes, al is het wat minder opvallend dan bij die van jou. Ze miauwt ook op een heel bijzondere manier; ik twijfel of het nou op het gekef van een puppy lijkt of op het geluid van een piepspeeltje!! Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar het is echt heel grappig!! ;)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Heel erg bedankt voor jullie reacties 🙂, hij/zij is echt super blij met al die lieve complimentjes 😁 we gaan inderdaad zien of die kleine engelvleugeltjes blijven. Hier is nog een fotootje van voren

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wat een ontzettend mooie kat is dit! Naast die kleine engelenvleugeltjes heeft hij een spotted tabby-patroon dat je echt zelden ziet bij een gewone huiskat. Eigenlijk is deze kat echt een zeldzaamheid 👍

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 14

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!