Oorharen van mijn kitten
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Goedenavond, ik vroeg me precies hetzelfde af voor mijn kleine Tïa van bijna 6 maanden. Ze heeft van die plukjes haar achter haar oren, terwijl haar broertjes dat helemaal niet hebben. Ze lijkt echt supererg op jouw hondje, echt grappig!!

Hij is nu 4 maanden oud en er gaat vast nog wel wat veranderen aan zijn vacht. Ik zal er zeker aan denken om foto's te plaatsen als hij volwassen is, dan kunnen we het vergelijken 🤗
Hoi,
Ik heb net het filmpje bekeken, het kitten op 1:15 is echt te schattig en de kleuren lijken inderdaad erg op elkaar. Wat de genen betreft: ik weet dat de moeder een lapjeskat was, de vader is een groot raadsel.... Als ik naar bepaalde details kijk, heeft hij vast wel genen van een Noor of een soortgelijk ras (die uil), de dierenarts vroeg me bij het zien van hem zelfs of hij een kruising met een Maine Coon was, dus ik denk niet dat je iets geks zegt 😁
Mijn kleine meid wordt op 1 oktober 5 maanden!! ;)
Dat zie je wel vaker bij langharige katten!
Het is echt supermooi, je hebt echt geluk!
Als die van jou kortharig is met zulke mooie oren, ben ik heel benieuwd hoe hij eruitziet als hij volwassen is!

Wauw, hij is echt prachtig!
Misschien zeg ik iets heel geks hoor, maar ondanks zijn korte haar lijkt het wel alsof hij wat genen van een Noorse Boskat heeft... Het zijn de kleur, de vorm van zijn kopje en zijn oren die me dat doen denken.
https://www.youtube.com/watch?v=tOgPjYxcRWw
(Kijk vooral even naar de foto op 1:15 in de video...)
Edit: ahhh, die haartjes achter zijn oren! Ik ben helemaal verkocht!! Een kruising met een uil lijkt me inderdaad heel aannemelijk! 😁
Hoi,
Echt schattig 🤗 hoe oud is je kitten?
Hoi,
Wat een prachtig schatje is het!! Ik heb zelf ook een kitten met veel haar op de oortjes, al is het wat minder opvallend dan bij die van jou. Ze miauwt ook op een heel bijzondere manier; ik twijfel of het nou op het gekef van een puppy lijkt of op het geluid van een piepspeeltje!! Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar het is echt heel grappig!! ;)
Heel erg bedankt voor jullie reacties 🙂, hij/zij is echt super blij met al die lieve complimentjes 😁 we gaan inderdaad zien of die kleine engelvleugeltjes blijven. Hier is nog een fotootje van voren

Wat een ontzettend mooie kat is dit! Naast die kleine engelenvleugeltjes heeft hij een spotted tabby-patroon dat je echt zelden ziet bij een gewone huiskat. Eigenlijk is deze kat echt een zeldzaamheid 👍