Mijn kat probeert te rijden op mijn arm... wat te doen?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Nou, ik heb net even de dierenarts gebeld en hij zei dat het beter is om 4 dagen te wachten na de inenting, omdat hij een gevoelig kittentje is. Bedankt!
Hij zei ook dat de operatie 100 euro kost.
Sorry voor de spelfouten, ik typte zonder naar het scherm te kijken lol, m'n kat Angèle zat er recht voor haha.
Kom op Sezen, even een belletje naar de dierenarts en dan weet je wat je moet doen!
Laurence en haar ark van Noach
laurencence, ik ben van plan om hem aanstaande zaterdag te laten inenten (ik heb hem niet eerder laten vaccineren omdat hij niet gezond was en hij is pas een week klaar met zijn behandeling tegen kattenziekte). Moet ik nog even wachten??
Is dat niet gevaarlijk voor hem?
Marjo,
Hij vraagt je hoeveel jouw dierenarts rekent, om te kijken of er een groot verschil is met hier?
Ik weet het niet meer precies, maar 8 jaar geleden was het al niet goedkoop! Ik denk dat het nu inmiddels wel zo'n 80 of 90 euro zal zijn, maar ik weet het niet helemaal zeker.
Laurence en haar ark van Noach, het is gewoon om te zien of de prijs verschilt per kliniek en per regio!
Pitoune lol
Tja, inderdaad hè, er zit niks anders op lol
Marjo, heb je al een afspraak gemaakt voor die van jou nu je je dierenarts hebt gesproken?
Hem...... laten castreren!
Marjo,
Volgens mij heb je hetzelfde probleem. Je stelde in dat andere bericht de vraag of je hem moet laten castreren en ik heb je net geantwoord. Dit is ook wat jouw kat zou kunnen gaan doen; jullie moeten allebei je katten laten castreren, ze zijn bijna even oud!!
Wat wil je je dierenarts nog vragen Marjo lol? Hij zal gewoon zeggen dat hij last heeft van zijn hormonen en dat je hem simpelweg moet laten castreren!!
Sezen
Je raadt vast al wat ik ga zeggen: het is tijd om hem te laten castreren, want hij is er nu oud genoeg voor! Het begint zo, maar straks gaat hij tegen de muren sproeien enzo... En zoals ik net ook al in een ander bericht schreef, loopt hij het risico om weg te lopen als hij een krolse poes ruikt, met paring als gevolg! Dat brengt ook risico's op ziektes met zich mee, zoals katten-aids enz... En vergeet vooral de vechtpartijen met andere katers niet; als hij niet gewend is om buiten te komen, zijn er nog veel meer risico's. Je hoeft je dus echt niet te schamen om dit met de dierenarts te bespreken. Ik zou niet weten waarom niet, integendeel: je moet het juist gewoon zeggen en hem zo snel mogelijk laten helpen!
Hij wordt over een paar weken 7 maanden.
Het is echt gênant om het er met de dierenarts over te hebben.
20 reacties van 20