Mijn kat sabbelt aan mijn oorlel, waarom?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Mijn kitten van 2 maanden sabbelt aan mijn oorlel als hij spint en wil knuffelen. En hij drukt zijn neusje tegen de mijne...

Is dit normaal?

Bedankt voor jullie reacties!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

27 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Ja, ik ben begonnen met zachtjes 'nee' tegen hem te zeggen en hem daarna meteen te aaien. Vaak als hij bij me op schoot zit. :-) Voorlopig werkt het. :-)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

je moet het rustig aanpakken; als je haar tegenhoudt, geef haar dan meteen een knuffel

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Echt super bedankt voor al jullie reacties!!!!! Sorry dat het zo lang duurde voordat ik reageerde!!!

Oké, ik ga proberen om hem deze gewoonte op een rustige manier af te leren... Ik hoop dat het gaat lukken en dat hij er niet agressief van wordt. :-(

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, waarschijnlijk te vroeg gespeend.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Mijn kat doet precies hetzelfde bij mijn vinger! Dat komt omdat hij niet goed gespeend is.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, ik weet het Jocya ;)

Ik wilde alleen even waarschuwen voor het geval dit kitten dezelfde reactie krijgt als die waar ik het over had.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

ja dellys je hebt gelijk maar ik hoefde niet in te grijpen ze zijn er uit zichzelf mee opgehouden

savannah ........ophelia............grichka doen het daarentegen nog steeds

Vertaald Frans
    Melly
    Melly Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Réglisse wrijft vooral tegen mijn gezicht en likt me :) Sabbelen heeft hij nooit gedaan.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, het kitten dat ik vroeger had deed dit ook (toen ik klein was) en hij begon agressief te worden toen ik hem ermee wilde laten stoppen, omdat het pijn begon te doen door zijn tandjes.

Dat is de reden waarom ik je adviseer om te voorkomen dat dit kitten die slechte gewoonte aanleert.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik heb kittens die dat ook deden, maar ze stoppen er vanzelf mee. Ik heb er al twee die het niet meer doen.

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 27

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!