Mijn kat at bijna een groene sprinkhaan
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Mijn Coquine heeft een mot gegeten, getverrrr!!!
oké, bedankt voor jullie reacties! dat stelt me echt gerust, ik ben jullie heel dankbaar.
Je kleine katje is gewoon aan het leren jagen. Laat hem maar lekker zijn gang gaan, dat zit in zijn natuur. Ik garandeer je dat hij echt niet doodgaat omdat hij een sprinkhaan heeft gegeten, en nog een groene ook. Kijk maar eens naar katten die buiten rondlopen, dat zijn allemaal geweldige jagers. Vertrouw dus gewoon op je kleine maatje en laat hem lekker spelen.
Hoi hoi! Die van mij is een echte vliegenvanger! Lol. Maak je geen zorgen ;)
Je katje raakt in ieder geval alvast gewend aan het voer van de toekomst ;)
Dit is niet de eerste post waarin naar dit soort informatie wordt gevraagd, en het kan absoluut geen kwaad voor je maatje.
Hoi,
Mijn eigen kat heeft ook weleens sprinkhanen en krekels gegeten, zelfs toen hij nog een kitten van 2 maanden was... het heeft hem nooit kwaad gedaan, integendeel zelfs. Natuurlijk is het vast niet goed als hij er elke dag heel veel van binnenkrijgt, maar eentje op z'n tijd kan echt geen kwaad.
6 reacties van 6