Kan een poesje overgeven tijdens de krolsheid?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
ja, ik ga het vandaag even in de gaten houden aangezien ik momenteel niet werk, dat komt wel handig uit.
en morgen heeft ze sowieso een afspraak bij de dierenarts
Ja, klopt, precies wat je zei! Ze heeft vast te snel gegeten. Die van mij doet dat ook weleens als ze zo'n schrokop is; dan gaat ze in een houding staan alsof ze moet overgeven, hoor je een harde slik en dan is het weer over.
2 minuten later hield het haar niet tegen om weer lekker te rennen en te spelen en weer te beginnen met haar lokroep voor de katers... ze lijkt totaal geen last te hebben van het feit dat ze heeft overgegeven.
Overgegeven, overgegeven, geen gal. Ze heeft haar brokjes er in een compacte vorm weer uitgegooid, om het zo maar te zeggen.
Net als Dellys bevestig ik het: dit is niet de krolsheid. Ik heb zelf vier poezen gehad en geen enkele heeft in die periode overgegeven. Is het echt overgeven of een haarbal? (Zoiets als vloeibare, doorzichtige gal met haren erin)
Ah, wat dat betreft is er geen enkel risico op een dekking buiten. Ze komt bijna nooit in de tuin, behalve met mij, en dan blijft ze altijd dicht bij me. Sinds ze loops is, geef ik haar niet eens de kans om haar neus buiten de deur te steken...
Weet je zeker dat ze niet gedekt kan zijn door een kater van buiten?
Want van krolsheid gaan ze niet overgeven, maar een drachtige poes kan dat inderdaad wel doen.
Maar goed, ze kan natuurlijk ook gewoon hebben overgegeven als ze te snel heeft gegeten.
misschien heeft ze te snel gegeten... ik vraag me af of dat er iets mee te maken had. het is de eerste keer dat ze overgeeft
Nee, ik verbied het, behalve als ik erbij ben.
Volgens mij heeft het niets met elkaar te maken.
Heeft je poes toegang tot buiten?
10 reacties van 10