Staart van mijn poes tussen de deur gezeten

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal.

Zoals de titel al zegt, heeft mijn katje met haar staart tussen de deur gezeten. Ik zag haar naar buiten gaan en deed de deur dicht, maar zoals bij veel katten zwiept die staart alle kanten op en er moet een stukje in de hoek van de deur hebben gezeten (de kant van de scharnieren). Op het moment dat ik de deur dichtdeed, hoorde ik haar gillen. Natuurlijk heb ik de deur meteen weer opengedaan. De deur is niet volledig dichtgeklapt, hij zat er vooral even tussen geklemd.

Sindsdien heb ik haar staart van boven naar beneden bevoeld, maar ze reageert niet alsof ze pijn heeft. Ze loopt gewoon en beweegt haar staart zoals altijd. Ik zie geen rare knik en ze lijkt ook geen moeite te hebben om haar staart normaal te houden. Wat denken jullie ervan?

Ik denk dat ze gilde van de plotselinge pijn, maar jullie mening zou me wel geruststellen.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Josiane Lobstein
    Josiane lobstein Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    Hoi Karine, het is altijd even schrikken. Als ze haar staart nog beweegt en ze geeft geen kik als je haar aanraakt, is het misschien niet zo ernstig. Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt, maar bij twijfel kun je altijd even je dierenarts bellen en het uitleggen. Dan heb je meteen de juiste informatie uit de eerste hand. Het zijn toch onze baby's en dan maken we ons altijd meteen zorgen.
    Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!