Mijn kat heeft een pittige tender gegeten
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi!
Je kitten heeft waarschijnlijk last van zijn buikje.
Misschien moet je even met hem naar de dierenarts gaan! 🙂
Hoi,
Goed nieuws voor je dier! Zorg ervoor dat hij wat meer drinkt dan normaal om uitdroging door de diarree te voorkomen.
Fijne dag nog,
Groetjes,
Quitterie
Nou, even een kleine update: die avond kreeg mijn kat al diarree met wat slijm erbij en hij leek een beetje last te hebben van zijn buikje 🤧
Ik maakte me op dat moment niet al te veel zorgen, ik had het eigenlijk al wel verwacht. Hij heeft dit al eerder gehad en ik wilde liever tot de volgende dag wachten om in actie te komen voor het geval de symptomen erger zouden worden.
De volgende dag ging het al beter; zijn ontlasting was nog wel zacht, maar hij had geen diarree meer.
En vandaag is zijn ontlasting weer zo goed als normaal!
Hoi,
Kruiden worden niet aangeraden voor katten. Ze leveren namelijk geen voedingsstoffen die ze nodig hebben, maar kunnen wel zorgen voor maag- en darmproblemen, zoals diarree, overgeven en buikpijn. Er is ook een risico op uitdroging. Als je deze symptomen merkt, is het belangrijk om naar je dierenarts te gaan zodat die je dier kan helpen, zeker als je kat al gevoelige darmen heeft.
Groetjes,
Quitterie
Als ik jou was, zou ik meteen naar de dierenarts gaan om er zeker van te zijn dat het goed met hem gaat!
5 reacties van 5