Mijn kat heeft een bultje en heeft pijn als ik het aanraak

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond, sinds vanochtend heeft mijn poes erg veel pijn. Ze gaat niet meer op haar achterwerk zitten en gaat niet meer naar buiten... enz. Ze komt alleen nog in beweging om te eten en ik maak me erg zorgen. Ik kan haar aaien en dan spint ze, maar ze miauwt zodra ik de bult boven haar staart aanraak. Wat moet ik doen?? En wat kan de oorzaak zijn van deze bult?

Ter info: gisteravond had ze nergens last van, dus het is vannacht gebeurd. En dat terwijl ze gewoon binnen is gebleven.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

5 antwoorden
Sorteren op:
  • Mamiecat
    Mamiecat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Zelf zou ik meteen naar de dierenarts gaan: het kan een insectenbeet zijn, een abces, een cyste of een tumor... alleen de dierenarts kan je er meer over vertellen en actie ondernemen.

Sterkte en hou ons op de hoogte, bedankt!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Maandag naar de dierenarts. Geen discussie mogelijk.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Goedenavond, het zou een cyste of een tumor kunnen zijn... Laat dit voor de zekerheid snel even checken door een deskundige dierenarts :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar ze werkte niet echt mee en je zag er niets op. Ze miauwde ook toen ik het aanraakte, maar het is een klein bultje, een beetje zoals een dikke insectenbeet.

Vertaald Frans
  • 5 reacties van 5

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!