Hoelang kunnen kittens zonder eten?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Zanaya viel je helemaal niet aan hoor, jij bent degene die nu zo fel reageert. We kennen de achtergrond niet, vandaar de vraag. Al neemt dat niet weg dat je je poes gewoon kunt laten steriliseren; dat is wel het minste wat je kunt doen als ze buiten komt. Dat is geen oordeel, maar gewoon logisch. Maar goed, tot zover.
Zoals Zanaya al zei: zoek je poes en pak de flesvoeding erbij. Als ze de kittens weer alleen laat, moet je er wel voor zorgen dat ze overleven nu ze er eenmaal zijn. En laat haar daarna echt steriliseren.
Nou, laten we eerst even rustig worden. Ze zitten gewoon onder de overkapping en mijn kat heeft nooit een kattenbak gehad, dus ze leeft buiten. Ik wijs je er even op dat ík degene ben die overal de stront opruimt en niet de rest, dus ik kan haar echt niet zomaar naar binnen halen! Ik ben niet onverantwoordelijk, ik win niet voor niets informatie in!!! Ik ben ook niet achterlijk, en wat willen jullie dan dat ik doe? Ik ga de persoon bij wie ik inwoon toch niet dwingen om de troep van mijn kat op te ruimen!? Nou dan, houd dus maar eens op met die kritiek en praat pas als je weet hoe het zit, zeker omdat ze overdag ook niet naar binnen kan omdat de kleine er bang voor is en er allergisch voor is!!!!
12 reacties van 12