Oude poes en bruin vlekje op een groen/geel oog

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik heb een oude poes van 16/17 jaar (ik heb haar als volwassen kat geadopteerd en ik weet haar precieze leeftijd niet echt, maar ze zou in 2005 of 2006 geboren zijn).

Nu viel het me op dat ze een klein bruin vlekje heeft op haar oog dat normaal gesproken groen/geel is. Ze heeft verschillende kleuren ogen, haar andere oog is helemaal bruin.

Wat denken jullie dat het is? Moet ik met haar naar de dierenarts of niet?

Bedankt.

Oude poes en bruin vlekje op een groen/geel oog

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Het is een huis-tuin-en-keukenkat, geen Europese korthaar. (Ik zat ernaast).

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, het zou heel goed iets onschuldigs kunnen zijn, zoals een ouderdomsvlekje, maar het kan ook iets ernstigers zijn zoals een melanoom. Bij twijfel zou ik haar even naar de dierenarts brengen, maar misschien hebben anderen hier ook nog antwoorden op.

Bedankt! Ja, dat ben ik inderdaad van plan. Ik heb haar pas sinds heel kort geadopteerd omdat haar vorige baasjes haar niet meer wilden; ze hebben nog drie andere jongere katten... (en een puberzoon).

Vertaald Frans
    Yume
    Yume Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, dit kan heel goed iets onschuldigs zijn zoals een ouderdomsvlekje, maar het zou ook iets ernstigers kunnen zijn zoals een melanoom. Bij twijfel zou ik hem zeker even naar de dierenarts brengen, maar misschien hebben anderen hier nog meer antwoorden voor je.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi,

Ik haal dit bericht weer even omhoog. Mocht iemand een idee hebben, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt!

Vertaald Frans
  • 15 reacties van 15

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!