Hoi
Ik neem contact op omdat ik het een beetje zat ben met mijn katje, die netjes was maar al een week op het bed van mijn dochter plast!
Ik zal proberen mijn probleem goed uit te leggen.
Eind juli 2020 hebben we een straatkatje geadopteerd via een opvangorganisatie. Ze is gechipt en ik moest haar in december laten steriliseren, maar dat was niet mogelijk door de lockdown. Ze had haar eerste loopsheid, en daarna kon ik haar op 5 januari laten opereren. Alles ging goed, ondanks enorme stress in de auto op de terugweg, waarbij ze in haar transportbox geplast had terwijl ze zich probeerde in te houden (ze was in paniek, miauwde, krabde aan de tralies, enzovoort om eruit te komen en te plassen)... kortom, ze is goed hersteld van haar operatie, ze at, dronk en deed haar behoefte in haar bak. Top! Alleen is er een week geleden een bevriend stel bij ons komen lunchen, en sindsdien plast ze elke dag op het bed van mijn dochter (dat is waar haar kattenbak staat omdat het rustig is, en ze slaapt er normaal ook), terwijl ze haar ontlasting gewoon in de kattenbak blijft doen... het kan gaan van één keer tot meerdere keren plassen per dag, hoe vaak we ook wassen, desinfecteren en citroen en lavendel neerleggen om haar ervan te weerhouden, niets helpt...
Ik moet er ook bij zeggen dat mijn vrienden een hond hebben, dus we dachten dat ze die geur had geroken en dat dit haar in de war had gebracht. Maar ik heb alles grondig schoongemaakt, dus ik begrijp er niets van...
Help ons alsjeblieft, mijn dochter en ik zijn wanhopig!
Alvast bedankt!