Hulp nodig: achterhand die het begeeft

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

goedenavond allemaal

mijn rott van 12 jaar heeft een achterhand die het begeeft,

hij valt of glijdt vaak uit, vooral op de tegels. Ik heb daarom kleden in huis neergelegd om het lopen voor hem wat makkelijker te maken.

In twee weken tijd ben ik al twee keer bij de dierenarts geweest.

De eerste keer kreeg hij een injectie met een ontstekingsremmer. De volgende dag ging het al beter, maar een paar dagen later is hij gevallen en bewoog hij niet meer. Ik ben direct naar de dierenarts gegaan en die zegt dat het waarschijnlijk een hernia is. Hij heeft nog een injectie gekregen die na drie dagen zou moeten werken, maar er is tot nu toe maar een lichte verbetering te zien.

Het doet me echt pijn om hem zo te zien, hij heeft geen levensvreugde meer en kijkt heel verdrietig.

Ik heb gehoord over een hondenosteopaat. Heeft iemand van jullie hier al eens ervaring mee gehad voor je hond? Of weten jullie andere oplossingen?

Ik heb echt alles over voor mijn hond, ook al weet ik dat de leeftijd natuurlijk ook een grote rol speelt.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • A
    Anne67200 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Gisteren was alles nog goed, maar vanochtend kon ze niet meer opstaan. Het is een Epagneul breton die ik heb opgevangen omdat ze uit een nare situatie kwam.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bedankt voor je reactie.