Mijn hond heeft over me heen geplast
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
IK VIND DIT TOPIC ECHT GEWELDIGGGG !!!! Tussen dat andere topic over die rotonde om te plassen en deze vermaak ik me echt rot !!! Meer hiervannnnnnn hahahaha
Hou me tegen hoor, ik plas ook bijna in m'n broek van het lachen
We waren net pas weer thuis en ik had geen andere honden gezien
Ik weet dat mijn honden plassen als ze blij zijn om me te zien. Nou ja, dat gebeurde tijdens hun eerste of tweede jaar, maar nu houden ze het gewoon op =)
Of ben je misschien in contact geweest met andere honden?
Eén tip: laat hem sowieso castreren. En hoe lang was hij al buiten toen hij over je heen plaste?
Ik was in mijn kamer en hij lag lekker op zijn dekbed. Hij is niet gecastreerd en hij tilt eigenlijk nooit zijn poot op, maar nu deed hij het ineens wel!
Waar was je??? Dat gebeurt wel eens hoor, als je op de grond in de tuin zit. Een vriendin van mij is het ook overkomen!!! Het heeft geen speciale betekenis, het gebeurt gewoon!!! Is je hond gecastreerd of tilt hij zijn poot al op???
8 reacties van 8