Mijn hond heeft over me heen geplast

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik heb een labrador-husky kruising van 7 maanden oud.

Zojuist heeft hij over me heen geplast, sorry dat ik het zo zeg maar goed, op dat moment heb ik hem meteen naar zijn mand gestuurd maar ik vind het heel vreemd. Kunnen jullie me helpen begrijpen waarom hij dit heeft gedaan?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

8 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

IK VIND DIT TOPIC ECHT GEWELDIGGGG !!!! Tussen dat andere topic over die rotonde om te plassen en deze vermaak ik me echt rot !!! Meer hiervannnnnnn hahahaha

Hou me tegen hoor, ik plas ook bijna in m'n broek van het lachen

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

We waren net pas weer thuis en ik had geen andere honden gezien

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik weet dat mijn honden plassen als ze blij zijn om me te zien. Nou ja, dat gebeurde tijdens hun eerste of tweede jaar, maar nu houden ze het gewoon op =)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Of ben je misschien in contact geweest met andere honden?

Vertaald Frans
    P'titefleur
    P'titefleur Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Eén tip: laat hem sowieso castreren. En hoe lang was hij al buiten toen hij over je heen plaste?

Vertaald Frans
    C
    Colombe Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    flix hij wilde je verfrissen of je je doop geven!!!
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik was in mijn kamer en hij lag lekker op zijn dekbed. Hij is niet gecastreerd en hij tilt eigenlijk nooit zijn poot op, maar nu deed hij het ineens wel!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Waar was je??? Dat gebeurt wel eens hoor, als je op de grond in de tuin zit. Een vriendin van mij is het ook overkomen!!! Het heeft geen speciale betekenis, het gebeurt gewoon!!! Is je hond gecastreerd of tilt hij zijn poot al op???

Vertaald Frans
  • 8 reacties van 8

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!