Bult op de kop van mijn hond
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Goedenavond, mijn dalmatiërteefje heeft een bult op haar kop.. ze heeft die bult nu al minstens 3 dagen en het lijkt niet weg te gaan.
Is de bult groot? Want als hij klein is, is er niets aan de hand. Mijn hond heeft 2 kleine bultjes van ongeveer 5 mm, er zit een klein korstje op. We zijn naar de dierenarts geweest en die zei dat het niets ernstigs is en dat je er niet aan moet krabben, laat het gewoon met rust 🙂
Het is misschien niet nodig om direct een afspraak bij de dierenarts te maken. Sommige hondenrassen hebben een soort bult achter op hun schedel; dat hoort gewoon bij hun lichaamsbouw. Bij een type labrador is dat heel goed mogelijk. Bel je dierenarts even op om advies te vragen en de situatie te omschrijven voordat je een afspraak maakt :)
Maar als de bult ergens anders zit dan achter op de schedel, dan is het inderdaad wel wat zorgwekkender.
Oké bedankt, ik ga een afspraak maken bij de dierenarts.
Heb je een fotootje? Pas op, het kan een cyste of een tumor zijn en het kan nog groeien. Je kunt het beste even naar de dierenarts gaan.
Dierenarts!!
Het kan een tumor zijn...
6 reacties van 6