bult bij litteken na sterilisatie
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Oké, neem dan contact op met je dierenarts, misschien reageert ze wel op de operatie.
nee hoor, dat is niet pijnlijk
Ik weet niet of het vergelijkbaar is, maar toen ik Luna liet steriliseren, zat er een week later een bultje bij haar litteken. Ik ben toen direct naar de dierenarts gegaan omdat ik bang was voor een reactie of een probleem. Ze vertelde me dat ze waarschijnlijk aan haar flank had gekrabd en dat dit een ontsteking had veroorzaakt; ze heeft toen een punctie moeten doen om het vocht weg te halen en een infectie te voorkomen.
Mijn enige advies is dus: vraag je dierenarts om raad ;)
Beterschap voor je meisje :)
Ik zou net als Angeline zeggen: neem contact op met je dierenarts en houd de zwelling goed in de gaten. Is het pijnlijk?
Hoi, ik weet dat toen ik mijn poezen liet steriliseren ze een lichte zwelling bij het litteken hadden, heel normaal dus. Maar na 6 dagen weet ik niet zeker of dat nog wel zo normaal is. Als ik jou was, zou ik even contact opnemen met je dierenarts om het na te vragen...
5 reacties van 5