Goedenavond,
Ik zou graag wat advies of ervaringen willen horen over iets waar ik me zorgen over maak bij mijn hondje.
Ze heeft vandaag al 24 uur niets gegeten. Ze wil zelfs haar lievelingskoekjes niet (waar ze normaal dol op is). Ze ziet er niet moe uit of zo, ze speelt en slaapt gewoon... Maar ze heeft dus niets gegeten. (Normaal krijgt ze twee maaltijden per dag, ze is gewend aan haar brokjes en ik voer haar op vaste tijden).
Wat me vooral zorgen baart, zijn de geluiden in haar buik. Er gaan geen 5 seconden voorbij of haar buik rommelt echt heel hard!
Ze heeft maar een heel klein beetje gepoept... Normaal heeft ze nooit last van verstopping en is haar ontlasting hartstikke goed!
Ik begrijp deze plotselinge verandering echt niet, ik heb niets veranderd aan haar voer...
Alleen gisteren ben ik met haar naar een hondenpark geweest. Ze heeft met veel honden gespeeld en een mevrouw gaf haar een snoepje waarvan ik vermoed dat er granen in zaten... (wat niet goed voor ze is). Ik vraag me af of ze iets heeft opgelopen: een ziekte, buikgriep of verstopping...
Het is mijn eerste hondje, dus ik maak me vast zorgen om niets, maar het is zo plotseling dat ik het echt vreemd vind...
Aangezien ik haar pas 3 maanden geleden uit het asiel heb gehaald, ken ik haar achtergrond niet :/