Zijn huid wordt donkerder
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja echt hè, dat is een heel verschil, vind je niet!! Oh, over die vlekken kan ik je geen antwoord geven! Maar mijn hond is een echte rashond, dat kan ik je wel vertellen!!! Vesunna!
Nou zeg Colombe!! Laat je zomaar je buikje zien!?
Ik heb weleens gehoord dat het verschijnen van die vlekjes een teken van raszuiverheid is, ik weet trouwens niet of dat echt klopt.
Dat is heel normaal
Colombe, Iska is echt een schatje op de foto
Hij groeit en krijgt zijn normale kleur!!! Eerst had hij nog echt een babyhuidje!!!!

Dit is een heel normaal verschijnsel, je hoeft je geen zorgen te maken...
Toller
Met die hitte verbaast het me niks dat hij wat sloom is en veel slaapt. Mijn Jack is normaal gesproken echt superactief, maar met dit weer slaapt ze veel meer en is ze behoorlijk loom. Wat die halsband betreft: hij is het waarschijnlijk gewoon nog niet gewend en daarom krabt hij zich. Maar laat de halsband in huis niet om, want dat geeft op een gegeven moment blijvende plekken.
Hoi,
Maak je geen zorgen, dat is heel normaal. Bij het wisselen van de seizoenen wordt de huid van sommige honden donkerder. Mijn chihuahua had eerst een witte huid, maar die is nu zwart. Mijn Jack heeft een paar vlekjes, maar de huid is niet helemaal zwart. Bij Channel is de huid daarentegen helemaal niet veranderd. Het is gewoon de pigmentatie, je hoeft hiervoor niet naar de dierenarts.
7 reacties van 7