Hoi allemaal,
Mijn Franse bulldog (Poxy) is gisteren geopereerd aan zijn zachte gehemelte en zijn neusvleugels.
De nacht was erg onrustig en ik heb bijna niet geslapen. Hij had veel moeite met ademhalen en met het doorslikken van zijn eten (zijn normale brokjes, maar dan geweekt en gemalen). Ook was zijn urine bruin tot zelfs roodachtig.
Vanochtend zag hij er iets beter uit, maar nog niet helemaal de oude. Hij heeft zijn medicijnen wel ingenomen, maar hij heeft niets gegeten. Hij heeft het restant van het eten van gisteren wel doorgeslikt, maar deze keer plaste hij gelukkig weer normaal. Het valt me ook op dat hij niet drinkt en nog niet heeft gepoept.
Hij slaapt staand en op het moment dat hij bijna omvalt, schrikt hij weer wakker.
Ik krijg door andere topics over het zachte gehemelte de indruk dat andere honden na de operatie meteen weer de oude waren, terwijl die van mij zo verward en verdrietig overkomt...
Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten, of dat het bij jullie allemaal soepel verliep. Ik maak me echt ontzettend veel zorgen om mijn maatje.