Waarom hijgt mijn hond in de auto?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Een klein homeopathisch kuurtje zal hem echt goed doen
De hond van mijn vader doet dit ook en dat komt doordat hij gestrest is, maar vraag het anders even aan je dierenarts want misschien is hij wel wagenziek.
Mijn yorkshire deed dat ook altijd in de auto tot hij ongeveer anderhalf was (nu gaan die ritjes prima). Je hondje heeft gewoon last van stress in de auto, ze voelt zich dan niet zo lekker; zeker als het heel warm is (airco) of juist koud (verwarming)!
Je moet haar gewoon de tijd geven om eraan te wennen.
Ja, dat komt door de stress, want de hond van mijn nicht (ook een Yorkie) doet precies hetzelfde. De dierenarts heeft haar een kalmeringsmiddel gegeven dat ze alleen krijgt als ze op reis gaat, en dat helpt een stuk beter...
Ga even naar je dierenarts.
mijn cocker spaniël deed dat vroeger ook in de auto en mijn dierenarts bevestigde dat het door stress kwam... elke keer als ik hem meenam in de auto moest ik hem een kalmeringsmiddel geven om hem rustig te krijgen.
die van mij is langharig en die doet dat niet
Die van mij doet dat ook, maar het schijnt dat ze dat doen omdat ze zweten.
Ze is gestrest
9 reacties van 9
- TOESTEMMING VOOR HET VRACHTRUIM AIR FRANCE – KRUISING MECHELSE HERDER
- Hoe reis je met je hond in het vliegtuig?