Waar kan ik deze prachtige hond vinden?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
En inderdaad, ik heb een totale en openlijke minachting voor de commerciële trends die onwetende mensen aanzetten tot het fokken van honden die puur op hun uiterlijk geselecteerd zijn, alleen maar om aan kinderachtige fantasieën te voldoen.
Vind je dit oordeel triest? Wat mij pas echt raakt, is de onwetendheid en de wreedheid die daaruit voortvloeien. Ieder z’n eigen mening. En als ik dan een "informatieaanvraag" zie met als doel om "iets te kopen wat ik leuk vind"... Dan bevestigt dat mijn gevoel hierover alleen maar.
Ja, in je tweede reactie… De eerste kwam heel anders op me over. Toch spijt het me als ik je heb beledigd. :)
En toch, als je de reacties nog eens terugleest, zul je zien dat ik de enige ben die echt het antwoord heeft gegeven waar de auteur naar op zoek was.
Hij lijkt echt gigantisch op deze foto!
Maar hij is wel heel mooi :)
Ja, dat weet ik hoor ^^
Het is geen mopshond meer lol
Ik heb trouwens deze zwarte panter gevonden! Hij is echt superschattig en hij is gewoon toegestaan in Nederland!!

Lorna, wat een minachting! Echt triest hoor, hij stelt gewoon een vraag en wordt meteen veroordeeld of zelfs beledigd. Hij is geïnteresseerd in dit type hond, dat is toch gewoon zijn goed recht?
😍😍prachtig 😍