Waar kan ik deze prachtige hond vinden?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Nou, voor wie niet begreep wat me precies dwarszat aan het bericht van de topicstarter: "Hoi/Goedenavond, ik ben op zoek naar een bepaald type auto dat ik nog nooit eerder heb gezien. Volgens mijn onderzoek zou het gaan om een Lamborghini Aventador 338. Ik voeg wat foto's toe ter verduidelijking. Is dit de juiste benaming van het model? En waar zou ik dit model kunnen krijgen?"
Ik heb een jonger broertje van dezelfde leeftijd, en als hij morgen met zo'n tekst over een hond zou aankomen, zou mijn reactie precies hetzelfde zijn.
Ik ben het eigenlijk wel eens met Lorna (ook al komt ze de laatste tijd wat "prikkelbaarder" over 😌), en die uitspraak "mezelf iets cadeau doen wat ik leuk vind" stelt me echt niet gerust: het voelt echt alsof hij het over een voorwerp heeft, een soort full-option tv die hij voor kerst wil kopen. En wat gaat hij doen als de hond straks groot is en hij hem niet meer leuk vindt? Zeker omdat dat risico er dik in zit, aangezien hij zich ALLEEN maar verdiept in het uiterlijk van de hond en waar hij er een kan scoren, in plaats van in zijn behoeften en de verplichtingen die erbij komen kijken...
Trouwens, wel even checken, maar volgens mij heeft België ook specifieke regels voor pitbulls, dus juridisch gezien lijkt dit project me sowieso een lastig verhaal.
En logistiek gezien ook: als je ze alleen in de VS kunt vinden, gaat dat waarschijnlijk een rib uit je lijf kosten, zowel qua aanschaf als qua onderhoud. 😐
Aan de andere kant vind ik de hond zelf ook prachtig, indrukwekkend hoor! 😲
Jammer alleen dat er verminkingen en vast ook andere louche praktijken voor nodig zijn om dit resultaat te bereiken... 😔
Eerlijk gezegd vind ik deze hond echt prachtig! Smaken verschillen; de een houdt van "knuffelhonden" en de ander van honden die indruk maken.
De TS zoekt gewoon wat informatie. En ik denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben gedaan voordat we een hond in huis namen (zeker wanneer je voor een rashond kiest).
Je zoekt rassen uit met een uiterlijk dat je aanspreekt, en daarna ga je je verdiepen in het karakter en de behoeften. Dat lijkt me een heel logische aanpak.
Lorna, als ik jouw reactie lees waarin je de vergelijking maakt met een kind dat een speeltje wil...
Tja, met zo'n antwoord help je echt niemand. Voor iemand die hier komt voor informatie heeft dit totaal geen nut; je haalt diegene alleen maar naar beneden door te zeggen dat hij deze hond wil zoals een kind een hip speeltje wil.
Natuurlijk begrijp ik de misstanden bij fokkers die puur voor de trend fokken. Maar er is een andere manier om mensen bewust te maken en te informeren.
Ik heb even wat rondgekeken op internet en dit is de fokker van de hond die je zoekt. Hij zit alleen wel in de Verenigde Staten: http://www.xxldesignerpitbulls.com
Lol... Ja, klopt, deze is echt een stuk minder indrukwekkend 😁 Bij die Black Panther pitbull wil je absoluut geen ruzie zoeken, maar deze wil je juist lekker aaien....

Nee, het is een "black piggy-bear"! Een kruising tussen een biggetje en een mini-beertje.
Cimino,
ik wil geen spelbreker zijn, maar volgens mij heb je in België ook te maken met wetgeving wat betreft de pitbullterriër.
Oké Cercle, wat spreekt je precies tegen in de manier waarop ik reageer? Ik hoor graag jouw mening, want ik ben altijd bereid me aan te passen als dat een levend wezen ten goede komt.
Nee hoor, ik vind je argument echt niet triest, ik begrijp je volkomen. Zelf geef ik ook weinig om het uiterlijk van een hond. Het is meer de manier waarop je schrijft en hoe je anderen aanspreekt die me opvalt. Maar zoals je zelf al zegt: "ieder z'n eigen mening", en dat geldt wat mij betreft ook voor deze persoon.

Ja, nou ja, hij lijkt hier echt totaal niet op een zwarte panter! 👈