Waar kan ik deze prachtige hond vinden?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja, dat is precies wat we zeggen 😉
Het is een Pitbull, dus de oren zijn verminkt. De foto is vast bewerkt om de hond er enger uit te laten zien en ik vind het trouwens maar vreemd om over een hond te praten alsof het een voorwerp is...
Nou, van wat ik heb gelezen denk ik dat ze inderdaad met de Cane Corso hebben 'ingekruist' om die gele ogen te krijgen, ja. Het is net als bij al die kattenrassen waarbij de Siamees is gebruikt om het 'point' patroon te krijgen.
Ik weet niet of het een Cane Corso is, maar hij ziet er in ieder geval "normaal" uit!
Terwijl die andere van die rare ogen heeft die er echt bewerkt uitzien.

Is dat geen Cane Corso??
Kijk eens naar deze foto's van zwarte Cane Corso's met lichtgele ogen, daar lijkt het wel op, toch?

Dat is nou precies wat ik ook al de hele tijd denk. Deze hond ziet er echt niet natuurlijk uit, vooral die ogen... die lijken meer op die van een weerwolf dan op die van een hond!
Ik ben zelf echt dol op zwarte honden, vooral die met kort haar.
Maar hier ben ik toch wel sceptisch over en zou ik de hond graag eens in het echt zien, want Photoshop doet wonderen...
Zijn die ogen geen fotobewerking of zo?? Het lijkt wel een nephond uit een sciencefictionfilm!
Qua lichaamsbouw lijkt hij best wel op een flinke Rhodesian! Hetzelfde geldt voor die zweepstaart... Hij is wel een stuk groter dan een pitbull, toch? In ieder geval, inderdaad... als ik zie dat mensen al de straat oversteken voor mijn Ridgeback, kan ik me dat bij deze hond al helemaal voorstellen...!
Persoonlijk heb ik echt een hekel aan honden met gecoupeerde oren... ze zien er meteen zo woest uit. En bovendien zijn die oortjes juist zo heerlijk zacht om te aaien...
Even voor de duidelijkheid: ik heb nooit gezegd dat deze hond "lelijk" is hoor, mijn punt had niks te maken met of hij nou mooi of lelijk is. Ik had het over de hele fantasie eromheen.
Als mensen duizenden euro's uitgeven aan een hond, kopen ze niet "gewoon" een hond, maar de hele droom die ze erbij verkocht krijgen. Het is eigenlijk best interessant om te analyseren als je er wat dieper op in wilt gaan. Je hebt trouwens fokkers die hun legendarische status echt "verdienen", en anderen weer wat minder.