Waar kan ik deze prachtige hond vinden?

C
Cimino33 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een bepaald type hond dat ik nog nooit eerder heb gezien. Volgens mijn zoektocht zou het gaan om een Amerikaanse Pitbull Terriër van het type 'black panther'. Ik heb wat foto's bijgevoegd ter verduidelijking.

Is dit wel de juiste benaming voor dit hondenras?

En waar zou ik deze hond kunnen vinden?

Alvast bedankt voor de hulp..

Waar kan ik deze prachtige hond vinden?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

107 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Er is een Russisch programma op YouTube dat 'planeta-sabak' heet, ze laten daar soms echt vreemde rassen zien (als je de lijst zoekt, moet je de zoekopdracht op YouTube in het Cyrillisch typen, want Wamiz herkent geen andere alfabetten). Maar de hond op jouw foto's lijkt wel op een pitbull die flink in de schmink is gezet voor een horrorfilm, lol

Ja, hij is echt een nachtmerrie!

Vertaald Frans
    Docline
    Docline Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Er is een Russisch programma op YouTube te zien dat 'planeta-sabak' heet. Ze laten daar soms heel aparte rassen zien (als je de lijst zoekt, kun je de zoekopdracht op YouTube het beste even in het cyrillisch invoeren, want Wamiz herkent geen andere alfabetten).

Maar de hond op je foto's lijkt wel een pitbull die flink in de make-up is gezet voor een rol in een horrorfilm, lol

Vertaald Frans
    Kikaah
    Kikaah Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik heb nog nooit van dit type hond gehoord, is het eigenlijk niet gewoon een zwarte pitbull? Verdiep je in ieder geval goed in de wetgeving, want veel landen staan pitbulls niet toe.

Vertaald Frans
    maelfie
    Maelfie Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Waar kan ik aan deze hond komen?

Niet in Frankrijk 👎

Vertaald Frans
    H
    Hazelle Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Geen idee, maar er is een erkende pitbull-fokker bij mij in de buurt in België

Het lukt me niet om de link naar zijn website te plaatsen, ik ben daar echt een kluns in. Die meneer heeft een Facebook-account: Stanislaw Redno.

Misschien kan hij je verder helpen. Volgens mij is het echt een liefhebber

Vertaald Frans
  • 107 reacties van 107

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!