Waar kan ik deze prachtige hond vinden?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Het is gewoon een vraag om informatie, ik zit niet te wachten op dit soort debiele opmerkingen. Ik vind een dier mooi en ik informeer me gewoon, want ja, ik wil kijken of ik de mogelijkheid heb om iets aan te schaffen wat ik echt leuk vind, ook al weet ik dat een dier meer is dan alleen het uiterlijk. Ik zie daar de onvolwassenheid niet van in.
Bedankt voor jullie reacties, ik woon in België.. er is hier geen wetgeving voor pitbulls
Bedankt voor jullie reacties, ik woon in België.. er is hier geen wetgeving voor pitbulls.
Nee, het is een zwarte pitbull met gele ogen en gecoupeerde oren. Maar om makkelijker sukkels te lokken noemen ze dat een "black panther pitbull" of "exotic panther", het is gewoon voor de look hoor.
Ik denk dat het een kruising Argentijnse dog is, bewerkt om de foto aan een stel sukkels te verkopen
Echt hè, irritant dit soort topics.
Het lijkt wel een klein kind dat een Action Man wil, word eens volwassen!
Dat is zeker waar, uiterlijk zegt niet alles 👌
Persoonlijk krijg ik echt de kriebels van die hond
Ja, dit is niks anders dan een pitbull waarvan een stel klootzakken de oren hebben verminkt om hem een badass uiterlijk te geven.
En je neemt een hond niet alleen maar voor zijn uiterlijk.
Hoi,
Of deze hond nu een type Pitbull is of niet, hij zou in Frankrijk sowieso verboden zijn. De Black Panther heeft die bouw niet; die heeft een langere snuit en een minder massieve schedel...
Trouwens, staar je niet alleen blind op het uiterlijk, je moet ook zeker rekening houden met het gedrag...
In de VS gooien ze regelmatig rassen en kruisingen op de hondenmarkt die puur op hun uiterlijk zijn gebaseerd. Deze honden hebben verder geen enkel praktisch nut, behalve dan dat ze er indrukwekkender uitzien dan die van de buren. Als hondenliefhebber kun je beter kiezen voor een erkend ras dat zich al bewezen heeft en dat vooral stabiel is, zowel qua uiterlijk als qua algemeen karakter.
Nou, ik zie gewoon een zwarte hond met wat effecten om hem er indrukwekkender uit te laten zien. En als het een pitbull is, dan moet je in de VS gaan wonen om er eentje te kunnen hebben😁