Rood bultje op de penis van mijn hond

R
Romain comissaire Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Mijn pup van 3 maanden heeft sinds vandaag een klein rood bultje op zijn penis. Mag ik hier een foto van sturen of is dat niet toegestaan? Het is mijn eerste hond, dus ik weet niet of het gewoon een insectenbeet is of iets ernstigers. Een foto zou het voor mij een stuk makkelijker maken om het aan jullie te beschrijven.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

🙂

Wat een pech, het zit op zo’n vervelende plek, die arme schat..

Net als @Misanthrope al zei: een weekje goed verzorgen (let wel op dat hij er niet aan likt..)

Houd je ons op de hoogte?

Ondertussen smelt ik echt bij dat kleine buikje, echt te schattig..

Wat een dotje..

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Geen zorgen, het is inderdaad een ingegroeide haar. Je kunt er gerust Betadine op doen, zelfs 3 keer per dag, door er een beetje over te wrijven met een gaasje. Het zal vanzelf openbreken en indrogen; over een dag of 8 is het helemaal weg. Houd je ons op de hoogte? Bedankt.

Vertaald Frans
    R
    Rapporteren

Oké, ik ga je advies opvolgen, echt bedankt! Maar ik plaats voor de zekerheid toch nog even een foto, je weet maar nooit 🤷

Vertaald Frans
    R
    Rapporteren

Oké, ik ga je advies opvolgen, echt bedankt! Maar ik plaats voor de zekerheid toch nog even een foto, je weet maar nooit 🤷

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Je kunt gewoon een foto plaatsen hoor, dat mag best. Ik kan je nu al vertellen dat het niks ernstigs is. Waarschijnlijk gewoon een ingegroeid haartje. Dat komt vaak voor bij pups. Smeer er 's ochtends en 's avonds wat Betadine op. Het bultje zal waarschijnlijk nog wat groter worden tot het openbarst. Verder hoef je niks te doen, het is niet erg.

Vertaald Frans
  • 15 reacties van 15

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!