Rood bultje op de penis van mijn hond

R
Romain comissaire Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Mijn pup van 3 maanden heeft sinds vandaag een klein rood bultje op zijn penis. Mag ik hier een foto van sturen of is dat niet toegestaan? Het is mijn eerste hond, dus ik weet niet of het gewoon een insectenbeet is of iets ernstigers. Een foto zou het voor mij een stuk makkelijker maken om het aan jullie te beschrijven.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • Emla
    Emla Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Dat ziet er niet zo best uit... ik zou even naar de dierenarts gaan..

Vertaald Frans
    M
    Mumu Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi

Ik maak me ook erg zorgen, want sinds vandaag heeft mijn yorkshire een bultje bij zijn penis. Kunnen jullie me vertellen of dit ernstig is?

Vertaald Frans
    M
    Mel1 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Mijn hond heeft ze ook op andere plekken gehad. Ik heb het bultje gewoon doorgeprikt en daarna goed in de gaten gehouden of het mooi genas.

Als je hond er verder geen last van heeft, kun je het ook gewoon zo laten en wachten tot het vanzelf wegtrekt. Bij mijn hond jeukte het nogal, dus hoe sneller het doorgeprikt was, hoe sneller hij er vanaf was. Maar dat is natuurlijk niet bij elke hond hetzelfde.

Vertaald Frans
    R
    Romain et max Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik denk dat mijn pup hetzelfde heeft, maar dan in een veel minder gevorderd stadium. Wat vinden jullie?

Vertaald Frans
    S
    Sonia59 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, mijn hond heeft dit ook en het is precies hetzelfde, hij is 8 maanden oud.

Vertaald Frans
    R
    Rapporteren

Hahaha wat grappig dat het blijft zitten 😁

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Precies. Tot op de millimeter nauwkeurig. Hij is ook drieënhalve maand oud!

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Simba heeft net precies hetzelfde gehad. 🤣

Vertaald Frans
    R
    Rapporteren

Pfff, ik kneep hem echt even, ik haalde me al van alles in mijn hoofd door allerlei ziektes die ik op internet tegenkwam. Gelukkig maar dat er forums bestaan en mensen zoals jullie die de tijd voor ons nemen, echt superbedankt! En afgesproken, ik houd jullie op de hoogte 😁

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 15

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!