Rood bultje op de penis van mijn hond
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Dat ziet er niet zo best uit... ik zou even naar de dierenarts gaan..
Hoi
Ik maak me ook erg zorgen, want sinds vandaag heeft mijn yorkshire een bultje bij zijn penis. Kunnen jullie me vertellen of dit ernstig is?

Mijn hond heeft ze ook op andere plekken gehad. Ik heb het bultje gewoon doorgeprikt en daarna goed in de gaten gehouden of het mooi genas.
Als je hond er verder geen last van heeft, kun je het ook gewoon zo laten en wachten tot het vanzelf wegtrekt. Bij mijn hond jeukte het nogal, dus hoe sneller het doorgeprikt was, hoe sneller hij er vanaf was. Maar dat is natuurlijk niet bij elke hond hetzelfde.
Ik denk dat mijn pup hetzelfde heeft, maar dan in een veel minder gevorderd stadium. Wat vinden jullie?

Hoi, mijn hond heeft dit ook en het is precies hetzelfde, hij is 8 maanden oud.
Hahaha wat grappig dat het blijft zitten 😁
Precies. Tot op de millimeter nauwkeurig. Hij is ook drieënhalve maand oud!
Op dezelfde plek?! 😯
Simba heeft net precies hetzelfde gehad. 🤣
Pfff, ik kneep hem echt even, ik haalde me al van alles in mijn hoofd door allerlei ziektes die ik op internet tegenkwam. Gelukkig maar dat er forums bestaan en mensen zoals jullie die de tijd voor ons nemen, echt superbedankt! En afgesproken, ik houd jullie op de hoogte 😁