Hoi allemaal!👋
Ik wilde even aan jullie vragen of het normaal is dat mijn hondje (Louna, ze is op 11 mei twee geworden) veel pijn heeft aan haar rechtervoorpoot, precies op de plek van de vaccinatie, en niet meer wil eten. Louna is vanochtend om 10:15 uur gevaccineerd en sindsdien heeft ze echt moeite met lopen en zelfs met het bewegen van haar poot (op de plek van de prik...). Als we haar oppakken, begint ze meteen te piepen en ze zet niet meer dan 3 stappen, al kan ze er nog wel een beetje op steunen. Daarnaast heeft ze geen eetlust en ze komt alleen in beweging om haar behoefte te doen.
Omdat we ons afvroegen of het ernstig was, hebben we tussen de middag de dierenarts gebeld, maar die zei dat het normaal is en dat het morgen waarschijnlijk wel over is. Maar ik twijfel daar sterk aan, want vanavond heeft ze nog steeds pijn als we haar poot maar even aanraken... Ik ben bang dat ze morgen nog steeds last heeft, maar ondertussen zou het fijn zijn om te weten of we iets kunnen doen en of het ernstig is. Ik wacht jullie reacties af!
Alvast bedankt!
🙂