Paren na castratie
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Dat is nou net een goede vraag Tania... Gaat de bulbus ook opzwellen zonder zaadlozing? Is er dan wel sprake van het bekende koppelen?
Geen idee, maar ik neig naar nee, omdat dat normaal gesproken pas in de laatste fase na de zaadlozing gebeurt.
Honden kennen echt geen enkel taboe. Seks is gewoon een reactie op een oerinstinct, wat volgens mij enorm kan bijdragen aan de balans in hun onderlinge relaties.
Je moet het zien als een spelletje, een activiteit net zoals eten en slapen.
Je moet echt niet ingrijpen zolang de reu nog niet klaar is, anders riskeer je een penisbreuk of kun je de hond verwonden. Haal ze dus absoluut niet uit elkaar. Ook het teefje kan hierbij gewond raken.
Hoi
Of dit nou echt zo top is voor de balans van honden, daar twijfel ik aan
Hoi, ik denk dat dit echt super is voor de balans van je honden.
Tot aan de operatie van mijn oude vrouwtje was mijn gecastreerde mannetje om de 6 maanden drie dagen lang constant met haar aan het paren, daar is natuurlijk helemaal niks mis mee.
Super, heel erg bedankt voor je hulp!!!
Fijne dag nog!
Oké, dus ik moet ze gewoon hun gang laten gaan? Is er geen risico op blessures of iets dergelijks? Ik heb namelijk gelezen dat sommige mensen ze uit elkaar halen, maar dat vind ik zo zielig.. 😔
18 reacties van 18