Operatie oude hond

J
Julieeeeeeeeee Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi, ik maak me echt heel erg zorgen. Morgen wordt mijn hondje van 15 jaar en 10 dagen oud geopereerd (ze is een klein hondje van 6,3 kg). Ze heeft een tumor op haar rug, net boven haar rechterpoot, die is opengegaan. De operatie duurt ongeveer twintig minuten; de dierenarts haalt het weg, hecht de wond en over 15 dagen worden de hechtingen verwijderd. Waar ik me vooral zorgen om maak is de narcose en dat ze misschien niet meer wakker wordt. Hebben jullie ervaring met operaties bij een oude hond? Hoe is dat bij jullie gegaan?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

23 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • J
    Rapporteren

Even een update om jullie op de hoogte te houden,

Mijn Didine is naar de hondenhemel gegaan 🌟

Ze herstelde niet goed en kreeg steeds meer problemen (evenwichtsverlies, bloedverlies bij de vulva). Ik heb de moeilijkste beslissing moeten nemen....

Vertaald Frans
    Tosca17
    Tosca17 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    Super! Geef de kleine een dikke aai en rust lekker uit.
    Vertaald Frans
    J
    Rapporteren

Héél erg bedankt voor jullie berichtjes 👌

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Bedankt voor dit goede nieuws! Dat is fijn om te horen... 😉

Vertaald Frans
    J
    Rapporteren

Alles is goed gegaan. Ik ben echt verbaasd over m'n hond, het gaat hartstikke goed met haar. Een mooi litteken als aandenken, maar eerlijk gezegd: zij die nog nooit van huis was geweest, zat ineens op een vreemde plek met vreemde mensen en het heeft haar totaal niet van slag gebracht. Ze heeft vast begrepen dat het voor haar eigen bestwil was. Het is een hele opluchting 😁

Even afwachten hoe het de komende dagen gaat, maar voor nu gaat het prima.

Vertaald Frans
    Tosca17
    Tosca17 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Kop op, het komt wel goed... dierenartsen hebben hier vaker mee te maken en ze zullen echt wel voorzichtig zijn... houd ons op de hoogte.

Mijn hond is ook gesteriliseerd toen ze nog jong was (anderhalf jaar), maar ze is wel epileptisch. Ze hebben toen echt extra goed opgelet. Ik vond het zelf echt doodeng, maar ze hebben haar extra goed in de gaten gehouden bij het wakker worden en alles is goed gegaan..

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 23

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer