Operatie oude hond
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Even een update om jullie op de hoogte te houden,
Mijn Didine is naar de hondenhemel gegaan 🌟
Ze herstelde niet goed en kreeg steeds meer problemen (evenwichtsverlies, bloedverlies bij de vulva). Ik heb de moeilijkste beslissing moeten nemen....
Bedankt voor jullie berichtjes
Héél erg bedankt voor jullie berichtjes 👌
Bedankt voor dit goede nieuws! Dat is fijn om te horen... 😉
Goed nieuws!
👍
superblij voor je meisje 👋
Alles is goed gegaan. Ik ben echt verbaasd over m'n hond, het gaat hartstikke goed met haar. Een mooi litteken als aandenken, maar eerlijk gezegd: zij die nog nooit van huis was geweest, zat ineens op een vreemde plek met vreemde mensen en het heeft haar totaal niet van slag gebracht. Ze heeft vast begrepen dat het voor haar eigen bestwil was. Het is een hele opluchting 😁
Even afwachten hoe het de komende dagen gaat, maar voor nu gaat het prima.
Kop op, het komt wel goed... dierenartsen hebben hier vaker mee te maken en ze zullen echt wel voorzichtig zijn... houd ons op de hoogte.
Mijn hond is ook gesteriliseerd toen ze nog jong was (anderhalf jaar), maar ze is wel epileptisch. Ze hebben toen echt extra goed opgelet. Ik vond het zelf echt doodeng, maar ze hebben haar extra goed in de gaten gehouden bij het wakker worden en alles is goed gegaan..