Operatie oude hond
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Bedankt voor jullie reacties, echt heel lief.
Ik laat jullie vrijdag iets weten, beloofd.
Goedenavond Elowk, dat je dierenarts de operatie heeft voorgesteld betekent dat hij er vertrouwen in heeft, maar ik begrijp je spanning heel goed. Laat je ons vrijdag wat goed nieuws horen 👌
Goedenavond
Het komt wel goed, vertrouw op je dierenarts die je maatje goed kent
Tot snel voor een update
Een fotootje misschien? 🙂
Goedenavond allemaal, tja, nu is het mijn beurt. Mijn hond van 15 jaar en 8 maanden moet vrijdag geopereerd worden aan een gescheurde kruisband. In 2018 heeft hij deze operatie ook al gehad aan zijn andere poot. Samen met mijn dochter heb ik de beslissing genomen om het te doen voor zijn eigen bestwil; hij loopt mank en dat is ook geen leven voor hem. Maar we zijn allebei ontzettend gestrest, we zijn zo bang om hem te verliezen.
Bedankt voor het lezen, het deed me goed om het even van me af te schrijven.
Fijne avond.
Goedenavond
Het maakt me verdrietig vanavond als ik dit lees..
Ik leef van harte met je mee met het verlies van je lieverd.
Sterkte, ik voel echt met je mee met dit ontzettend pijnlijke gemis..
Goedenavond,
Bedankt voor je bericht. Toen ik thuiskwam van mijn werk nam ik mijn hondje in mijn armen en ze liet me merken dat ze pijn had. Ik kon haar niet in deze situatie laten. De dierenarts heeft haar direct als spoedgeval binnengenomen, ze was echt superlief. Ik heb toen meteen de knoop doorgehakt. Ik weet dat ze een prachtig leven bij ons in het gezin heeft gehad. Ik wilde niet dat ze op wat voor manier dan ook zou lijden. Vandaag is ze naar de hondenhemel gegaan, ook al heb ik het er nu heel zwaar mee dat ze 's ochtends bij het ontbijt en 's avonds bij het uitrusten niet meer aan mijn zijde is. Maar ik weet dat ze daar weer samen is met haar nichtje, die een jaar geleden is gegaan.
Goedenavond,
ik vind het zo ontzettend erg voor je meisje... ik was zo blij dat de operatie goed was gegaan... je hebt gedaan wat je kon voor je schatje en ik weet dat het zwaar is, heel zwaar... maar je hebt de juiste beslissing voor haar genomen... ze hoeft nu niet meer te lijden... heel veel sterkte...
Oh, wat vreselijk voor je... je hebt alles gedaan wat je kon
Ik vreesde het ergste toen ik je andere bericht zag...
Ik vind het echt heel erg voor je...