Mijn puppy heeft de hik
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Oké, ik ben nu gerustgesteld. Bedankt!
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn Newfoundlander toen hij nog een pup was, maak je geen zorgen, dat gaat vanzelf wel weer over.
Oké, bedankt. Het leek me al vreemd omdat mijn eerste hond dit nooit heeft gehad. Als het gewoon normaal is en niks om je zorgen over te maken, dan is het prima :) Bedankt!
"Deze hik is meestal het gevolg van het uitzetten van de maag, vlak bij het middenrif, na een te grote maaltijd of wanneer er te snel is gegeten."
Dank je wel Wikipedia!
Net als bij ons denk ik dat het helemaal niet gevaarlijk is, je hoeft je dus geen zorgen te maken.
Hoi! Mijn hond had als pup ook de hele tijd de hik... de dierenarts vertelde me dat het normaal was, ik heb niet gevraagd waarom... dat duurde tot hij een maand of 6 à 7 oud was, ook na het eten en tijdens het spelen... nu gebeurt het nog maar heel zelden!
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken :-)
15 reacties van 15