Goedenavond, ik heb een probleem met mijn hond Toby. Een Jack Russell van 4 jaar die we nu 3 jaar geleden hebben geadopteerd. Hij valt egels aan. In het begin blafte hij er alleen maar naar, maar nu neemt hij ze in zijn bek om ze helemaal uit elkaar te scheuren. Zodra hij er eentje te pakken heeft, is het onmogelijk om hem te laten loslaten en schudt hij ze alle kanten op. Resultaat: een bloedbad! Ik moet Toby dan stevig bij zijn nekvel grijpen en hem optillen zodat hij eindelijk loslaat, maar dat is echt een strijd omdat hij enorm sterk is (en ik niet zoveel kracht in mijn armen heb). Hij wordt dan echt helemaal gek! De eerste keer zijn we direct naar de dierenarts gegaan; ze heeft hem laten braken en er zaten een paar stekels in zijn maag. Vanavond deed hij het weer, maar hij had gelukkig niks in zijn bek gekregen, alleen eromheen, wat ik inmiddels heb ontsmet. Wat moet ik doen???!!!
Mijn hond valt egels aan
Vertaald Frans
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Wilt je je mening over dit onderwerp geven?
21 antwoorden
Sorteren op:
Wat vreemd, bovendien moet het hem vast pijn doen met die stekels...
Vertaald Frans
21 reacties van 21
Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
Ontdek meer