Mijn hond ligt steeds voor de voordeur, waarom?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
je kunt wat flessen water in de vriezer leggen en die onder zijn kussens leggen zodat hij zich niet brandt aan het ijs, dat doe ik ook bij Gandhy en eerlijk gezegd vindt hij het echt heerlijk en blijft hij gewoon lekker op zijn plekje liggen
Mijn hond doet precies hetzelfde, hij houdt de wacht om alle bezoekers te zien. En ook omdat hij door de treden lekker hoog zit. Zolang hij maar opzij gaat als je dat zegt of als je eraan komt, is dat het belangrijkste. Dat bewijst dat hij op dat vlak niet de baas over je probeert te spelen.
Hoi!
Inderdaad, als hij dit zou doen om je aandacht te trekken door in de weg te gaan liggen, dan zou hij dat 's nachts niet doen als hij alleen is. Het is dus zeer waarschijnlijk dat hij gewoon wat verkoeling zoekt. Zelfs als hij daarvoor zijn lekkere dikke kussen links laat liggen!
Jaaa, als ik zeg dat hij naar zijn plek moet gaan, doet hij dat ook. Hij heeft een groot, dik kussen, dus ik denk dat hij het daarop te warm krijgt. 's Nachts hoor ik hem namelijk ook opstaan en op de vloer gaan liggen, bij de bank, naast de balkondeur of zelfs bij de voordeur, denk ik.
Ja, hij zoekt vast de koelte op, want als je hem zegt dat hij naar zijn plek moet gaan en hij gaat gewoon... Dan denk ik eerder dat hij met dit weer die verkoeling heerlijk vindt... :)
Némo doet ook hetzelfde als de basset hound van Emmanuellev... hij gaat voor de deur op de tegels liggen om zijn buikje lekker af te koelen....
Mijn bassethond lag ook altijd languit voor de voordeur. Zijn mand was te warm voor hem, bij de deur genoot hij lekker van de koelte van de tegels... Misschien is dat het wel, heeft hij het te warm?
Oké, laat hem niet in de loop liggen, dat is zijn manier om aandacht te trekken. Die van mij deed dat ook, totdat ik hem op een dag niet zag en over hem heen viel. Dus de gang of tussen de deuren is nu echt afgelopen.
Ah ja, als ik zeg 'ga naar je plaats', dan gaat hij ook. En nee, ik stap niet over hem heen en hij gaat ook niet voor de deur staan als er iemand weggaat.
Dat is waarschijnlijk om de wacht te houden... Als je hem vraagt om opzij te gaan, doet hij dat dan?