Mijn hond heeft moeite om haar bek wijd open te doen

Uzynougatinetigrou
Uzynougatinetigrou Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Het viel me op dat mijn hond, die normaal gesproken heel speels is, al een paar dagen niet meer speelt. Omdat ik een baby van 1 maand heb, dacht ik in het begin dat het daardoor kwam omdat ik veel met de baby bezig ben, ook al probeer ik als de kleine slaapt ook tijd met mijn honden door te brengen... Maar goed.

Vandaag merkte ik dat mijn hond moeite heeft om haar bek open te krijgen. Bijvoorbeeld: als ze geeuwt, doet ze hem maar een heel klein stukje open... En als we spelen, pakt ze haar speeltjes niet...

Maar hoe kan dat nou? Is haar kaak misschien geblokkeerd? Ik heb echt geen idee :'( Als jullie tips of ideeën hebben....

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

12 antwoorden
Sorteren op:
  • Uzynougatinetigrou
    Rapporteren

Ja, ze had vooral koorts en dat zag je eigenlijk niet. Het probleem is dat het nu zo warm is, dus ik dacht dat het daar gewoon door kwam... Zo zie je maar dat je echt goed moet opletten. Gelukkig is de koorts nu gezakt en kan ze haar bek alweer wat makkelijker opendoen. Ik wacht nu op het belletje van de dierenarts om even te overleggen :)

Vertaald Frans
    Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Wat goed dat ik om foto's heb gevraagd, bedankt Anaïs

Ooh, die ogen 💜

Vertaald Frans
    Doudou229
    Doudou229 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ooh! Ja, echt van die heerlijke knuffelkoppies 🙂

Insectensteken of beten van slangen en schorpioenen zie je niet altijd meteen..

😔

Vertaald Frans
    Uzynougatinetigrou
    Rapporteren

Ja, dat is helaas wat ze geleerd krijgen. Met al die vliegen die er constant op zitten en zo, denk ik dat ze het verschil niet heeft gezien :( En het lukt me niet om foto's te plaatsen, ze zijn te groot :(

Vertaald Frans
    Tania28
    Tania28 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, die kleine beestjes die steken... ze zijn momenteel erg aanwezig en behoorlijk fel.

Als je ziet dat ze ze wil vangen, leer haar dan het commando "afblijven" en leid haar af.

Heb je een fotootje van Maya 😳?

Vertaald Frans
    Uzynougatinetigrou
    Rapporteren
    Hoi! Maya is maandag naar de dierenarts geweest en het zit zo: ze is waarschijnlijk gestoken door een insect zoals een wesp of bij, of er zat iets in haar tandvlees geprikt waardoor het is gaan ontsteken. Ze had 40 graden koorts, maar dat hadden we helaas niet meteen door omdat ze zich verder heel normaal gedroeg, behalve dan dat ze niet wilde spelen (en dat doet ze sowieso niet altijd) :( Ze heeft tot vandaag prikken gekregen, ik vermoed ontstekingsremmers of antibiotica (ik kan het je niet precies zeggen want mijn man is met haar gegaan en die wist het niet meer, tja...). Het belangrijkste is dat het nu weer helemaal goed met haar gaat! We hebben onze Maya echt weer terug. Sinds gisteren kan ze weer een beetje brokjes eten, ze blaft weer -_- en ze is weer lekker gek aan het doen zoals ze altijd doet.
    Vertaald Frans
    Uzynougatinetigrou
    Rapporteren

Ja, we hebben vanmiddag een afspraak...

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 12

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer