Hondenkusjes

Péla
Péla Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik ben benieuwd naar jullie mening over iets wat ik graag wil begrijpen.

Mijn hond van 2 jaar en mijn puppy van 4 maanden likken elkaar de hele tijd (hun bek [kusjes *.*], hun buik, de binnenkant van hun oren en hun "geslachtsdelen" ^^).

Samen met mijn man vraag ik me af wat dit in hondentaal nou precies betekent. Is het affectie?

Alvast bedankt :)

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

16 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • P'titefleur
    P'titefleur Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

De honden waar ik op pas doen dat vaak...... het is gewoon genegenheid......

en soms geven ze elkaar zelfs kusjes.... tong tegen tong..... echt te schattig......

en dat op elke leeftijd, ongeacht het geslacht van het dier.

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, volgens mij is dat heel normaal, het is wederzijdse genegenheid, hartstikke goed =)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, dat is hetzelfde. Het is puur moederinstinct en super dat je geen problemen zult hebben als ze straks groter wordt. Geen zorgen hoor, het is heel normaal.

Vertaald Frans
    Péla
    Péla Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Het zijn 2 teefjes. De pup likt de grootste vaker, maar de grootste likt haar ook. Dus het is blijkbaar moederlijk! Oké, bedankt :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, aangezien je een teefje hebt en de andere een pup is, is het eigenlijk best normaal. Het is gewoon moederinstinct en de behoefte van de pup aan een moederfiguur. Dat gaat met de tijd wel over, voorlopig is er niks geks aan de hand. Maar als je pup groter wordt, moet je het wel even in de gaten houden. Omdat het een mannetje is, heb je de kans dat hij op het teefje gaat rijden, maar voor nu is het puur moederlijk gedrag.

Vertaald Frans
  • 16 reacties van 16

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!