Hondenkusjes
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Echt te schattig *.*

Aaaaaa !!!! de liefdeeeee lol
Ik ben het helemaal met je eens Deanerys, het is echt mooi om te zien :)
Gisteravond waren ze elkaar zeker 5 minuten lang aan het kroelen! :D Jammer dat ik mijn camera niet bij de hand had!
Er gaat niets boven dieren van dezelfde soort of hetzelfde ras die elkaar lekker aan het kroelen zijn! Of van elkaar houden!
Eens met wat je net zei, deanerys.
Dit is echte liefdeeeeeeeeeeeeeee !!!! ze laten elkaar even weten hoe dol ze op elkaar zijn !!!! echt prachtig!
Hele mooie foto dante, goed gedaan!
Oh! Wat schattig ^^ Is je hond niet in de verleiding om je vogel op te eten? lol
echt te schattig
Tongetje tegen tongetje gebeurt hier ook wel eens, ik moet eerlijk zeggen dat het echt schattig is! *.*
We vermoedden al dat het uit genegenheid was, maar we wilden graag ook even horen wat anderen ervan vinden :)
Het is me niet gelukt om de échte kus op de foto te krijgen, maar dit is ook al heel lief :)