Bloed in de ontlasting van mijn pup

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Mijn pup van 3 maanden heeft bloed in haar ontlasting, maar het is maar een klein druppeltje. Haar ontlasting is wel zacht, maar ze heeft geen diarree. Ik ben al naar de dierenarts geweest en die heeft me alleen Smecta voorgeschreven en een middel om de darmflora (ik weet niet zeker of je het zo noemt) te herstellen.

Maar ik maak me echt grote zorgen!!!

Wat moet ik doen??

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

16 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Humeur-De-Chien
    Humeur-de-chien Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Ptitpou,

Welke kleur heeft het bloed in de ontlasting?

Vertaald Frans
    Célineo
    Célineo Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Houd je ons op de hoogte? Arme schat! Ik hoop dat het snel weer beter gaat...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik heb haar toevallig net ontwormd, maar blijkbaar heeft ze geen wormen...

Oké, ik ga meteen even naar de samenstelling kijken!

Heel erg bedankt

Vertaald Frans
    Célineo
    Rapporteren

Dit soort problemen komt (volgens mij) vaak door de voeding. Het kan komen door iets wat de hond heeft gepikt of soms door wormen als de hond echt heel gevoelig is (dat was bij de mijne het geval; ik heb twee honden met wormen gehad, de ene had vreselijke buikpijn terwijl je NIETS zag, en mijn kereltje kreeg meteen bloederige diarree zodra hij ze opliep...).