Bloed in de ontlasting van mijn pup

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Mijn pup van 3 maanden heeft bloed in haar ontlasting, maar het is maar een klein druppeltje. Haar ontlasting is wel zacht, maar ze heeft geen diarree. Ik ben al naar de dierenarts geweest en die heeft me alleen Smecta voorgeschreven en een middel om de darmflora (ik weet niet zeker of je het zo noemt) te herstellen.

Maar ik maak me echt grote zorgen!!!

Wat moet ik doen??

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

16 antwoorden
Sorteren op:
  • Ava1506
    Ava1506 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Mijn puppy van 3 maanden heeft bloed bij de ontlasting, echt maar een klein druppeltje. Haar poep is wel zacht, maar ze heeft geen diarree. Ik ben naar de dierenarts geweest en die heeft me alleen Smecta (werkzame stof: diosmectiet) voorgeschreven en een middel om de darmflora te herstellen (ik weet niet zeker of je het zo noemt).

Maar ik maak me echt heel erg zorgen!!!

Wat moet ik doen??

Hoi 

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem met mijn Spitz van 7 maanden, hoe is het bij jou verder gegaan?  

Vertaald Frans
    D
    Del2244 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond,

Bel direct de spoeddierenarts bij jou in de buurt. Ernstige diarree, en al helemaal als er bloed bij zit, kan bij jonge pups binnen een paar uur fataal zijn.

Vertaald Frans
    J
    Jade 125 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren