Bench, voor of tegen?

maelfie
Maelfie Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb de indruk dat steeds meer mensen een bench gebruiken (behalve voor transport). Bijvoorbeeld om de hond erin op te sluiten als ze weg zijn om te voorkomen dat hij dingen sloopt, of om te voorkomen dat hij zijn behoefte in huis doet. Dit laatste voor de zindelijkheidstraining, omdat een hond zijn eigen nest niet graag bevuilt. Ook het opsluiten 's nachts zie je vaak... kortom, ik wilde weten wat jullie ervan vinden. Ben je voor of tegen de bench en waarom? Is het een goede of slechte methode? Nuttig of niet?...

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

22 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Coco33150
    Coco33150 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Persoonlijk ben ik tegen. En ja, die poll is inderdaad mislukt, maar die foutjes vallen wel mee hoor, ik heb wel erger gezien...

Tegen, want ik ben zelf meer dan 12 uur achter elkaar weg voor m'n werk. Ik zal verder niet in details treden, want dat lijkt me wel duidelijk...

Vertaald Frans
    maelfie
    Maelfie Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Sorry voor de poll die helemaal mislukt is en de spelfouten ^^

Vertaald Frans
  • 22 reacties van 22

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!