Mijn puppy is gevallen

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Mijn dwergpinscher-pup van twee maanden is net gevallen. Hij viel uit mijn armen op de binnenplaats. Ik krijg mijn dierenarts maar niet te pakken. Vlak na de val heeft hij gegeten, waarna hij even leek te willen overgeven, maar dat deed hij uiteindelijk niet. Hij is daarna weer met zijn speeltjes gaan spelen.

Ik heb over zijn lichaampje gevoeld en hij geeft geen kik, maar ik zit zelf echt in de rats.

Zoals ik al zei, het lukt niet om de dierenarts te bereiken, anders had ik hem allang met spoed laten komen.

Help me alsjeblieft!

Alvast bedankt.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

37 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren
    Bedankt NATTYGANN
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, ik neem aan dat ze in België ook wel dit soort spoeddiensten voor dieren hebben. En er zal toch zeker wel meer dan één dierenarts per stad zijn!!!

En laten we verder maar gewoon afwachten hoe het zit..... blijkbaar is diegene er nu niet, dus het heeft inderdaad geen zin om erover te blijven doorzagen...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

@ffoune, zou je alsjeblieft normaal Nederlands kunnen schrijven? We snappen namelijk maar de helft van je reacties. En blijf trouwens ook een beetje beleefd, je bent hier niet bij je straatvriendjes.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

DAAR GA IK WEER, IK VAL IN HERHALING! ECHT HOOR, typ alsjeblieft op GOOGLE: SPOEDDIERENARTS. DUIZENDMAAL DANK

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

dellys overal een mening over!!!! je bent wel schattig maar geen spoedarts die pauze heeft dus hou alsjeblieft... JE MOND BEDANKT

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik hoop echt voor dit kleine maatje dat je met drie klikken op Google al hebt gedaan wat nodig is: de dierenarts-spoeddienst inschakelen. Klaar met dat geklets over of hij nou op zijn koppie of op zijn kontje is gevallen. GOOGLE? DIERENARTS SPOEDHULP AUB. Bedankt namens hem, @clarisse tac

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Lekker tolerant weer van 'sommige mensen'...

In ieder geval, Angie, zoals ze zeggen: 'beter het zekere voor het onzekere'. Het kost je alleen een telefoontje (en als je onbeperkt bellen hebt, kost het je helemaal niks). Bel gewoon even een dierenarts en vertel in detail wat er is gebeurd, dan krijg je direct antwoord :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Jullie zijn aan het oordelen, je zegt 19 jaar, maar nee, ze is echt niet de enige die werkt. Ik ben zelf een man van 41 en werk in de zorg voor mensen met een kleine portemonnee waar niemand naar omkijkt, nou ja. En ik zeg het nog een keer: Google, spoeddierenarts en hup. Terwijl jullie aan het praten zijn, is dat arme beestje al d... nee, gelukkig is een spoedarts vinden op internet echt top. Kusjes voor iedereen, doe nu het juiste, wacht niet tot het te laat is.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

geen paniek, je huisdier maakt het goed. als hij pijn had gehad, had hij wel gegild toen je hem aanraakte

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

ffoune ik heb haar in een eerdere reactie al gezegd dat ze een andere dierenarts moet proberen te bereiken als ze haar eigen niet te pakken krijgt

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 37

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer